Aktualności
Warsztaty edukacyjne w ramach konferencji IGF Polska 2022
Nasi uczniowie świetnie się spisali na warsztatach edukacyjnych. Pogłębiali swoją wiedzę w zakresie programowania.
Szkolne webinarium eTwinning „Kreatywne wykorzystanie smartfona w szkole”
Szkolne webinaria eTwinning organizowane przez Krajowe Biuro eTwinningu, to lekcje online, które można oglądać wspólnie z uczniami w szkole. Łukasz Gierka – nauczyciel przedmiotów informatycznych oraz wykładowca akademicki zaprezentował ciekawe aplikacje na telefon do wykorzystania w klasie.
Ogólnopolski projekt edukacyjny „Dzieci programują” II edycja – ZaGRAJmy
„Układanie gier przez dzieci, dla dzieci oraz rozgrywanie gotowych gier jest znakomitym sposobem rozwijania dziecięcych umysłów i przygotowania dzieci do nauki szkolnej” – E. Gruszczyk-Kolczyńska Podsumowanie projektu po I semestrze w klasach 1.
Dary Froebla - innowacyjny materiał dydaktyczny
Friedrich Froebel korzystając ze swoich obserwacji dziecięcych zabaw oraz doświadczeń w szkole budownictwa, opracował i wykonał zestaw darów – zabawek, materiałów dydaktycznych stanowiących trzon aktywności dzieci i nauczycieli. „Dary”, a nie „zabawki”, czy „klocki”, ponieważ zostały stworzone specjalnie dla dzieci, z troską o ich prawidłowy rozwój, radość, naukę. Co kryje się pod pojęciem „dary”? Odpowiedź w poniższym materiale.
Kreatywność w głowie się nie mieści
Sir Ken Robinson brytyjski pisarz, mówca i doradca, lider w dziedzinie rozwoju kreatywności, innowacyjności i zasobów ludzkich definiuje kreatywność jako proces generowania oryginalnych pomysłów, które mają wartość. Oto fragment książki "Kreatywne szkoły".